Pozytywne zmiany w firmie za sprawą Microsoft Dynamics CRM

Pozytywne zmiany w firmie za sprawą  Microsoft Dynamics CRM

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, bez względu na to czy większej, czy mniejszej, to z całą pewnością zastanawiasz się w jaki sposób możesz zwiększyć efektywność pracy w swojej firmie. Nic dziwnego, każdy chce, aby to właśnie jego przedsiębiorstwo przynosiło jak najwięcej korzyści nie tylko pod względem finansowym, ale także tym związanym z ogólnie rozumianym dobrym wizerunkiem naszej firmy. Z całą pewnością pomóc nam w tym może dobrej jakości program klasy CRM.

Jakie korzyści tak dokładnie może przynieść naszej firmie skorzystanie z wysokiej klasy programu CRM? Z całą pewnością Microsoft Dynamics CRM pomoże nam usprawnić ogólnie rzecz ujmując proces obsługi klienta. Co się kryje za tym sformułowanie,? Otóż dzięki systemowi będziemy mieli stały dostęp do bazy – wiedzy o naszym kliencie. W bazie znajdą się na przykład wszystkie rozmowy przeprowadzone z klientem, a także dokładne wytyczne dotyczące tego, czego nasz klient od nas tak naprawdę oczekuje. Z całą pewnością dzięki takiej wiedzy łatwiej nam będzie kierować dla naszego klienta dobrej jakości ofertę biznesową. W ten sposób nasz klient dostaje zawsze to, czego chce i jest niezwykle zadowolony z tego faktu. Jak wiadomo zadowolony klient to gwarancja sukcesu każdej firmy. Jak poinformowali amerykańscy badacze dzięki utrzymywaniu stałych i poprawnych relacji z klientem możliwe jest bowiem zaoszczędzenie wielu funduszy. Z całą pewnością pozyskiwanie nowego klienta jest przedsięwzięciem kosztowniejszym i bardziej problematycznym. Zbieranie wszystkich danych w systemie CRM z całą pewnością także ma pozytywny wydźwięk dla pracy w naszej firmie, ponieważ jeżeli dane o kliencie znajdują się w miejscu dostępnym dla pracowników z danego działu nie musimy się martwić iż nieobecność jednej osoby spowoduje rodzaj chaosu w naszej firmie, ponieważ dostęp do tych danych będą miały także inne uprawnione osoby, które mogą spokojnie zająć miejsce osoby nieobecnej i sprawić, że odpowiednie działanie zostanie wykonane, a sprawa nie będzie musiała czekać na przykład do czasu powrotu tej osoby do pracy z urlopu czy chorobowego. Pod pojęciem „dane o kliencie” rozumiemy wszelkie informacje, zarówno te podstawowe, jak i takie jak na przykład wszelkie rozmowy przeprowadzone z naszym klientem na różne tematy dotyczące interesującej go oferty. Dzięki zebraniu wszystkich tych informacji uzyskamy szczegółowy ogląd relacji z naszym klientem. Z całą pewnością sprawa wygląda tez tak, że jeżeli nasza firma jest dość rozbudowana, to może stać się tak, że nasi pracownicy będą rozmawiali o tym samym klientem. Tak zwane dublowanie klientów z całą pewnością jest frustrującą sytuacją zarówno dla osoby pracującej w danej firmie, jak i dla samej osoby zainteresowanej współpracą z naszą firmą, ponieważ nasza firma w wyniku takich działań może zyskać miano niekompetentnej skoro panuje w niej swego rodzaju chaos, który trudno okiełznać. Gdybyśmy mieli system CRM to do sytuacji tego rodzaju po prostu by nie doszło, ponieważ dany klient byłby zarejestrowany w bazie danych, przez co kolejny pracownik nie ponawiałby z nim kontaktu. Jeżeli więc cenisz spokój i porządek w firmie zastosuj program klasy CRM i ciesz się nim na zawsze.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

16 + five =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>